Veelgestelde vragen

1. Kan ik een artikel komen bezichtigen? 
Zeker, dit kan in de showroom. We zijn open op dinsdag en donderdagavond van 19:00 tot 21:00.  

2. Kan ik een bestelling komen afhalen? 
Ja, in de showroom. 

3. Ik heb meerdere kortingscodes, maar kan er maar 1 invullen. Hoe kan ik de codes combineren? Indien je meerdere kortingscodes van ons ontvangen hebt, kijk dan goed of de codes wel geldig zijn in combinatie met elkaar. Indien dat het geval is, stuur ons dan een bericht via de mail, met de kortingscodes, zodat wij er 1 code van kunnen maken.

4. Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat is de levertijd?
De levertijd staat op de site vermeld, voordat je het in de shoppingbag plaatst.
Wanneer je bestelling niet is ontvangen binnen de bepaalde tijd neem dan contact op met de desbetreffende bezorgdienst. 

5. Betaal ik verzendkosten?
Tot 100,- betaal je verzendkosten, vanaf 100,- zijn de verzendkosten gratis.

6. Ik wil wat retourneren. Wat zijn hier de kosten van? Dit is afhankelijk van de afmeting en gewicht van het pakket. Je kunt hierover navraag doen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Retourneren is op eigen kosten. 


7. Kan ik achteraf betalen?
Nee, dit kan niet. 

8. Hoe dien ik een klacht in? 
Je kunt je klacht indienen via ons klachtenformulier op de site. Probeer het zo volledig mogelijk op de mail te zetten met het ordernummer en eventueel foto’s.